De dienst aankoop en overheidsopdrachten bij Brandweer Westhoek is verantwoordelijk voor het aankoopproces, het contractenbeheer, de logistieke diensten en het afsluiten van overheidsopdrachten om te voorzien in de behoeften van de brandweerorganisatie. Ze zorgen voor het opstellen van aanbestedingsdossiers, de logistieke processen en het afhandelen van de administratieve procedures om de brandweer van de nodige middelen en diensten te voorzien

 

Team

  • Hanne Blieck, Directeur Aankopen & Overheidsopdrachten
  • Els Vanoverberghe, administratief medewerker
  • Bart Vandevoorde, Logistiek medewerker aankoop & magazijn
Brandweer Westhoek
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.